Friday, May 18, 2012

Sekarang Aku "belajar"...

sekarang aku belajar...
menerima sesuatu yang aku tidak suka...
bersabar bila yang aku nak tidak dapat..
memendam apa yang aku rase...
krn... xsemua boleh diluah dgn kata...
krn, dlm diam itu lebih indah....
krn aku percaya, ad sesuatu yg indah buat diriku...
cuma masanya belum tiba...^^


sekarang aku belajar... 
menjadi lebih tegar...
belajar menjadi matang seiring dgn usia...
(ad org ckp gaya ak da mcm cikgu... suke2...heheee)
belajar menerima...
belajar tntang erti sebenar realiti seorg insan...
menjadi seorg yang kuat...
(biar hnye luaran...heheee)

sekarang....
aku tahu  msih terlalu byk yang aku perlu belajar...
sesuatu yang telah mengajar aku tentang erti sebuah impian yang hanya tinggal harapan...
impian yang perlu hilang bersama masa yang berlalu...

Ya ALLAH...
peganglah hatiku...
jgn sekali kau biarkan hatiku kosong tanpa cintaMU...
jangan biarkn kekecewaan merantai hatiku...
biar aku hilang semua cinta manusia... 
asal cintaMU & kekasihMU teguh dihatiku...^_^


amin3x...

No comments:

Post a Comment